Saturday, June 19

cashout first cek nuff...





dah lame bebeno aku rasa aku dpat cek nuff nieh.. tapi tak de masa lansung nak gi bank nak cash outkan.. minggu lepas aku kena gi kampus sintok nak settlekan pasal presentation sistem dan report.. so, aku telah menghangkut cek nuff aku gi kampus dan cashkan kat bank islam.. hahaha... baru nak hegeh2.. aku duli ape.. yang fenting aku ader duit nuff.. lalalla~





okey fine!! memang tak banyak pon untuk dibanggakan.. tp atleast lepas gak la makan minum aku kat bumi sintok ni.. huks




macam biasa time kmpus cuti, bas kitaran kampus tak de.. nasib bek ader ikin.. dia rajin gak bawak kete dtg kampus.. so, dia la yang terpaksa jadi mangsa bawak aku gi bank... sangat syookk~




tadaaaa~ dah cash... tapi, cash je duit nieh trus gi c-mart beli makanan wehhh.. yolah.. aku kena stay kat sintok nieh sampai lah kehari aku menghantar report yang siap jilid.. mane nak menumbuhkan duit nak mkn sedap2.. setakat megi ngan biskut kering tuh mampu la weii.. sian tak?? sian tak?? nak no akaun bank aku??? llalalalala~



add note : masuk hari nie dah 6 hari aku kat sintok nie.. belum masuk hari yang minggu lepas lagi... waduh.. bila la mau settle sume...=(


17 comments:

zac zirwan said...

mai blnje sket..

datin kelly ketak said...

nak jugakkkk....agak2 bape hengget la tu yer....blnjer la mkn eh...

jemput2 dtg blog saye lak...;)

ザ-sylver- S said...

salam..
bape kak dapat?

Unknown said...

salam..memang best kan kalau dapat cek nuffnang..biar pun sedikit tapi berbaloi.

A.I said...

NUFF AKU SIKET SGT!! HUAA~
BOLEH CASH OUT??

cik panadol said...

lamenye kne dok sintok...nape la polisi uum macam tu skrg ni ek...nk presentation la, nk jilid report la...sian korg...nasib baik time sy dl tak kne cmtu...

anyway, tahniah..

♥ nana i am ♥ said...

wah!
congratez~
sy bkerja keras nak dapat check dari nuffnang jugak :D

"ana" Muslimah ♥ said...

salam.. congrat2 sis... :)

~> duk uum? ambk cos apa yaa? bff ct pn stdy d c2 gk.. :)

p/s ; folow u.. :)
cnyum salu.. :) wassalam..

Anonymous said...

tahniah dpt cash out...bole blanja mkn nti.

-adam-

amiriz™ said...

ajor la sikit cmne nuff tu? minat gak ni :)

KiLAHALiM said...

simpan duit nak wat belanje kawen ek mirrr..hehehe

Edda said...

khalida..
tak banyak pon kak.. sket je.. nak bgtau pon malu.. huhu..

zac zirwan..
belanje?? ala, tak lepas la coz duit nuff nie pon cukup2 blanje edda ja.. hukhuk

Edda said...

kak ina..
btol.. sangat best.. lebih2 lagi bile dah merasa duit hasil titik peluh sendiri. hehehe

sylver..
alahaiii.. sket je dik oiii.. tak byk pon.. hukhuk.. malu nak ckp..

Edda said...

cik panadol..
ntah.. saje nak bg pengalaman lebh gamaknye.. hukhuk

aisha..
sabar.. ta lame lagi byk lah tuh...

nana..
jom sama2 kt berkerja keras.. sangat syokkk...

cik ct..
dok uum tapi dah habis dah... okey, i'll follow u back dear

adam..
kalo ratus2 bleh la blanje adam.. huk

amiriz..
nak belajar reg nuff?? boleh aje...=)

kilah..
gamaknye gitu le kot kilah.. huhu

Softtouch [Hanim] said...

alhamdulillah..rezeki tu...akak punya sikit jer..he he he

oya said...

best giler..

Stilla Royazrie said...

wah best nye dah cash out..=)