Friday, January 4

semoga dapat kesihatan mu kembali!

assalamualaikum...

malam tadi adalah malam mata buat Hal, taknak lelap kononnye... so, layan fb hampir pagi!
aku adalah terpandang satu gambar yang dipost awal pagi. gambar seorang lelaki tua yang dibantu oksigen dalam pernafasan.. sian... tapi lelaki itu punye banyakkk cerita dalam hidup aku sebelum ini.
aku tak tahu apekah masih ada dendam dalam hati aku. adakah aku masih berkecil hati setiap apa yang dah berlaku?

kadang2 aku pelik, kenapa bila aku banyak menjaga hati orang, hati aku yang disakiti? pelik! dunia semakin pelik!

tapi takpe...


aku adalah seorang yang tak pandai untuk menyimpan dendam. aku adalah insan yang tak pandai nak buang masa mencari salah orang lain.aku jugak manusia biasa seperti kamu!


AKU MAAFKAN KAMU ATAS APA YANG BERLAKU. DAN SEKIRANYA KAMU MENDAPAT KESIHATANMU KEMBALI, JADILAH SEORANG INSAN YANG LAIN!!

No comments: