Thursday, April 11

Daftar kursus kawin @ Sarawak~

Aku adalah telah selamat mangambil kursus hokey!! Cuma myAmir je yang belum ambil lagi...

Ingat lagi masa kitorang rancak borak pasal nak kawin ngan umie(mak Amir).... tetiba umie Tanya..."korang nie nak kawin dah ambil kursus ke belum"... hambikkkk.!! Kan dah kena sound baekkk... hahaha..

So, before myAmir berangkat ke Sarawak haritu, dia dah pesan awal2 suruh ambil kursus dalam masa terdekat... myAmir berangkat bulan februari lepas.. aku dengan semangat telah ambil kursus tu awal mac!! Tapiii, myAmir sampaI hujung bulan 3 lansung tak dengar ape2 berita pasal nak g kursus! Hangin aku okeyyy... dia suruh ambil awal, then dia pulak yang over lambat plakk.. tak aciii~

Makanya, telah berlaku lah sedikit (banyak jugaklah) merajuk + pertelingkahan kecil... hahaha... kemerajukan aku agak menjadi jugalah apabila dua tiga hari lepas dia watsapp Kat aku gambar Kat bawah nie...

Sepanjang hari aku senyum! Senyum sebab pantas jugak tindakan dia setelah aksi merajuk2 berlaku... lepas nie nak minta ape2, boleh la merajuk sikit2.. confirm dapat! Kalo tak dapat jugak, baru la kita merajuk lebih2!! Hahahaaha...

Love you myAmir~

No comments: