Sunday, March 12

Bersungguh update VIETNAM TRIP dalam buku catatan . . . Malangnya {dot..dot..dot}


Assalamualaikum . . 

Ehem! Tak tau nak mula menulis pasal trip ke Vietnam ni . Dah lebih sebulan dan balik dari Vietnam tapi tak update-update lagi story dalam ni . . 

Sebenarnya bukan sengaja tak update pasal story Vietnam ni . . Segala details aku dah catatkan dalam buku yang aku bawa skali sepanjang di Vietnam tu.  Dari tempat shopping, tempat menginap, tempat makan, tempat lawatan, harga-harga makanan, harga barang-barang yang aku shopping semuanya aku dah catat dalam buku supaya senang nak update dalam blog untuk pembaca-pembaca sekalian . .

Tapi malang sungguh tidak berbau .  Buku catatan tu hilanggggggggggggg!!!!
Aku tak tau hilang macamana dan hilang kat mana. Aku rasa aku tertinggal buku tu dalam flight balik KL la. Seingat aku, memang aku ada keluarkan buku tu dalam flight sebab aku nak siapkan catatan hari ke3 dalam buku tu. Tapi seingat aku memang aku tak sentuh buku tu sebab sibuk nak makan, sibuk nak amik video dalam flight. At last terlupaaaaa... Waaaaaaa~

Tapi aku akan berusaha jugak update entry Vietnam dalam masa terdekat .  Aku kena kumpul balik data dan memory . Harap aku bertabah. Hahhahaaha 



No comments: