Friday, January 22

baca blog aku~

first sekali aku nak mintak maaf pada sume readers2 blog aku...
ye la.. aku rase sangat bersalah apaabila jarang untuk melakukan kunjungan berbalas....
bukan sebab aku dah cash out earning nuff tu aku trus nak kuar dr arena blog aku... tidak sama sekali ye kawan2... kalo begitu lah pe'el aku, amatlah keji mempunyai name edda okey..
(eceh~)
.
actually bg sape2 yang tinggalkan jejak tu, tak kiralah kat chat box mahupon kat komen, bukan aku tak try lansung nak click link korang balik okey.. seyes ckp aku try... sebenar dan yang sebenarnye, komputer kat ofis aku agak mereng2 sket... bile aku klick link korang, aku kena tunggu lapan poloh lapan minit untuk buatkan status pemprosesan membuka blog korang kepada 'done'!! tp bertambah malangnye lagi apabila proses tu dah jadi 'done', ianya tak la pulok lak kuar page blog korang.. malah terkeluarnye mesej yang mengatakan 'kenot konekted'!! camno tu???
.
so pada sape yang dah tinggalkan jejak, jgn gusar sekiranya blog anda aku tak terjah balik, sebabnye tiap kali ujung minggu, aku akan balik ke umah aku dan kat umah aku tu la aku akan buat kunjungan balas.. almaklumlah, kat umah aku wireless yang dinamakan 'fara wahida' tu memang agak laju kekdahnye... (sile la muntah dlm baldi berwarna biru).... tp sile2 la doakan yang wayar telipon umah aku okey.. kes2 curi kabel tak de... baru lah aku boleh berblogging macm biasa dan dengan menikmatan keindahan dunia blog.. agagaga
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

3 comments:

Edda said...

cantik?? ngeee.. bestnye dpt pujian cenggini.. hehehe

aM said...

kenot konekted<<lucah disitu..:)

Edda said...

am.. alaaa... lucah sket2 dibenarkan.. masih belum boleh di'gam' lagi.. hahaha