Sunday, January 3

berazam mkn sayurrr

tahun baru dah masuk..
that's mean tahun nie juga umor aku dah 24thun..
perrrhhh~
sngat tak percaya..
rasa mcm baru je semalam potong kek hari jadi yg ke-5tahun.. hahaa..
tak agak2 nak umor 5 tahun..

hmmm~
azam tahun baru??
ader yg nak belajar rerajin la...
ha!! yang tu pd yg masih belajar..
aku?? aku skang kan praktikum..
so, aku pikir aku nak buat praktikum nie secara bersungguh2..
pastu, in the same time aku nak cari kerja..
fine la~
aku seyes jeles tgk member2 yg dah keje n dah ader 'eset' memasing..
rumah la.. kete la.. aku?? masih lagi nak harap duit mak pak aku..
duit nuffnang masih tidak mampu lagi untuk dibanggakan..huhu

makan sayur??
aku ngaku memang aku nie bukan jenis org yang nak mkn sayur..
tahun lepas aku penah berazam nak makan sayur..
tp harammmmm jugak aku nak menelan syur mayur nieh...
pandang pon hanya sebelah mata wehh..
huhu..
so, aku tak berani nak berazam mkn syur lagi.. hahhaha..

mcmane ngan azam kamu2 tahun nie??
azam tahun lepas terlaksana tak??



2 comments:

Abe Long said...

makan sayur ialah ko nye azam?

waaaaaaa.. ko akan semakin sehat dan cun la wei...

sayur sedap ape....
ulam2 lagi....
cicah lak sambal belacan!!!
waaaaaaaaaaaaaaa
sedap eh...
waa... nih yg igt nk balik uamh!!!!!

Edda said...

abe long...
cara ko ckp mcm sedap sngat syur tu smpai edda rase cam nak mkn syur skang plaakkk.. hehe