Monday, August 9

RESEPI - buah melaka ubi keledek

REPOST
last week mak aku telah memasukkan dirinye ke pertandingan akhir muzik2.. owh.. apakah?? muzik2 pulak.. ader bakat menyanyi ke mak aku tuh?? huhu.. tak takkk.. mak aku tak de bakat menyanyi, tapi mak aku ader bakat memasak!! tak caya tanyalah mak aku.. hahaha... tanya tuan punya badan adalah lebih baik...

masa pertandingan tuh, mak aku telah mempertandingkan buah melaka ubi keledeknya... dan apa yang mengejutkan (walaupon tak terkejut sangat), buah melaka ubi keledek mak aku nieh dapat tempat ke-2.. so, dapatlah pembakar roti sebagai hadiahnya..... cayalah!

so, dibawah adalah bahan2 dan cara pembuatannya.....
rasanya tak klick gambar pon dah jelas dah kottt... so, cubalah!!


selamat mencuba...

6 comments:

nazirulhazwan~ said...

wau! hebatla bleh mng:)) congratz k
i da follow dis blog, follow me back k:))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

no 2 tuuuu. msti sedap gilewww :)

Unknown said...

uish.. tahniah mak ko idaa..
konfirm anak dia ad abakat memasak juga neyh..
hihihi...

neway, apa la rasa dia tu??

saya_arief said...

fewwiiit..
hebat kamuu..
tahniah..

nuRuL said...

waA~c0ngRatEz~~nak try jugak rase buah melake ubi keledek tu..hEhE~~

Redbloodsnow said...

zie sgt suke mkn buah melaka. tp nk buat sendiri...kuasa koo mak noks..hahah.

dasar pemalas ah zie nih kan :D