Tuesday, June 11

Tahniah : risik day ~

Congratulation to my beloved sister..... for ur "risik" day~

See....dalam diam2 adik ai dah dirisik! Fuyyyoooo.... muda lagi kot!
Aku time umur2 macam dia baru ada boyfriend... itu pon tak lah boyfriend mana. Lebih kepada buayafriend ada la.... hubungan yang lebih kepada main2.... kalo diingatkan balik, sakit hati kitewww..uhuks!

Itu cerita lama. So, abaikan.....

Hari risik adik aku, aku adalah meroyan sensorang Kat selangor coz tak dapat join adik bradik masa risik day tu... nanges kauuuu!! Tetiba aku benci dengan kerja aku sebab takde masa untuk keluarga... nak resignnnnnnnnnnn!!!

Tapi apekan daya, rezeki harus dicarI...

For my beloved sis,

K.da ucapkan semoga "risikan" ini akan sampai ke jinjang pelamin. Dan semoga cepat2 kawin... lepas tu boleh kite plan mengandung secara berjamaah!! Hahahaha.....

No comments: