Wednesday, June 5

Tahniah

Tahniah untuk sepupuku yang super duper marvelous. Khaled. Kerana telah dengan jayanya mendirikan rumah tangga... wow!! Kawin jugak ko kannnnn....

Entry nie lebih kepada tahniah atas perkahwinan. Tapi apekan daya, gambar pengantin takde dalam tab aku. Fuhhh! Pelik, tapi benar. Hahaaha...

Paling tak masuk dek akal adalah bila khaled turun dari pelamin untuk makan beradap, dia boleh pergi Kat aku Dan dengan bangganya bgtau

"Edda....aku dahhhhh.....ko bileee...."

Sangat tak boleh blah.... khaled! This year jugak aku kawin. Dan aku nak ko dtg. Sebab aku sanggup dtg ke klantan Dr kl semata2 nak g kawin ko. Dan lagi menyayat hati, aku sanggup meredah jammed sepanjang ke rumah ko Dan menjadikan jumlah hours aku berada dia dalam bas adalah selama 13jam!! Naik kematu bontot tahu!

Anyway~ congratulation khaled and huda! Semoga berkekalan ke akhir usia. Amin.

No comments: