Tuesday, June 24

DULU bukanlah SEKARANG

asssalamualaikum..

cepat! cepat! kira berapa hari lagi nak puasa... arrgghhhh!!!.... seram pulak nak tunggu bulan puasa... bukan seram pada BULAN RAMADHAN itu tapi seram dengan tanggungjawab yang akan aku pikul sepanjang bulan puasa ini....

sebab apa aku cakap SERAM?? sebab hidup aku yang dulu bukanlah sekarang.... (TEGAR la pulak..)

DULU..
aku single mingle... nak berbuka makan roti cicah sardin pun dah SYURGA dah....

SEKARANG
aku dah berkahwin...so, walaupun aku still boleh makan roti cicah sardin sekali pun, aku masih kena sediakan makanan untuk suami... so, tak boleh dah nak meRELAKS lepas nie....


tapi syukur jugak dah berkahwin...manalah tahu, RAMADHAN kali ini lebih baik dari ramadhan sebelum nie... berganda ganda pahala bila bersama suami ni..... =)

sekarang nie, since dah ada internet kat rumah, boleh la nak search resepi-resepi mudah untuk berbuka nanti...kenapa nak resepi mudah?? apa kau ingat AKU RAJIN SANGAT KEEE???haha


LIKE??

No comments: