Tuesday, June 24

ikut suami

 ASSALAMUALAIKUM




 ALHAMDULILLAH... sekarang sudah pun berada di SARAWAK bumi kenyalang... sudah hampir satu bulan berada di sini tapi tak pernah jumpa lagi burung kenyalang...hehe

aku disini hanyalah untuk menemani sang suami yang bertugas di SARAWAK ini...maka dengan adanya aku disini, maka pekerjaan aku sebelum ini terpaksalah ditinggalkan...sob..sob... sedih jugak sebenarnya meRESIGNkan diri dari pekerjaan sebelum nie... ye la kan... sapa lagi nak mengGAJIkan aku lepas nie..

tapi tidak mengapalah...SURIRUMAH juga satu pekerjaan yang MULIA apa.... yang paling penting dekat dengan suami... tak gitu...hehehe


dan yang lagi best, boleh ACTIVE blog balik...harap-harap kali nie tak HANGAT-HANGAT TAHI AYAM sudah lah.. lagi pun suami ON je nak BLOGGING blogging nie...owh ye, kalo lepas nie aku merajinkan diri, aku akan REPOST balik entry-entry lama yang ada dalam DRAFT. entry lama tu terpaksa diEDIT semula supaya ianya tidak menyakitkan dan mengganggu hati mana mana pihak...

DONE =)





LIKE??

No comments: