Friday, December 9

Review : minyak angin Vfresh Roll on


Assalamualaikum . . 

Korang pernah dengar tak pasal minyak angin Vfresh ni? Vfresh dengan Freshcare lebih kurang sama je.. Tapi aku lebih minat yang Vfresh. Seriously cakap, sejak mengenali minyak angin ni, aku dah tak cari dah minyak angin lain . Jiran aku yang first try minyak angin ni pun siap repeat 3 kotak . Katanya kesan ubat ni cepat bertindak.

Walaupun namanya MINYAK ANGIN, tapi ianya didatangkan dengan bau yang menyenangkan. 



Untuk Brand Vfresh ni, ada 5 jenis bau yang boleh korang pilih . . 


Original

Untuk original ni je, dah 3 botol dah aku guna.


Lavender



Barley Mint


Green Tea


Hot

Untuk yang jenis hot ni, tahap kepanasan dia agak tinggi dari yang 4 jenis yang lain tu. Walaupun tahap kepanasan minyak ni agak tinggi, tapi ramai yang suka dan kadang-kadang kehabisan stok untuk jenis hot nie.. Aku pun dah try dah 2 botol yang ni . .


Kegunaan Minyak Angin VFresh Roll On 

- membantu meredakan sakit kepala
- mabuk perjalanan
-gatal akibat gigitan serangga.



Ianya mempunyai aromaterapi yang dapat membantu memberikan rasa segar, tenang dan relax.

Untuk sebarang pembelian boleh terus whatsapp ke

016 - 2811456


No comments: