Friday, December 2

SEPHORA beauty pass, NYX Wonder Stick and jatuh cinta kali pertama dengan lip Cream from SilkyGirl =)

Assalamualaikum . . 

siapa yang follow blogpost aku baru-baru ni mesti sudah tahu yang aku sekanag terlalu into dengan makeup world sejak dua menjak ni . . dan apalah erti makeup kalau tak masuk Sephora kannnn . . So, hujung minggu haritu aku ada la jejak kaki ke Sephora The Spring, Kuching. . Pada mulanya niat nak tengok-tengok je, sementara Amir masuk surau . Dalam pada tengok-tengok je tu, terbeli la jugak Wonder Stick NYX ni



Wonder Stick NYX adalah untuk contouring dan highlight . . Masih tak pandai guna dan masih explore sendiri-sendiri kat Youtube Channel. hahaha. Aku baru tau yang produk NYX ni, kalau kat luar negara jual kat Drugstore je.. Tapi kat Malaysia ni tetiba jadi HighEnd produk plak. Tapi nasib la harga NYX produk ni lebih kurang harga barang kat drugstore je. Tu yang rasa nak beli tu . . Dan masa bayar kat kaunter tu, seller situ suruh isi form untuk beauty pass sephora ni . . isi je lah. Lagi pun tak de bayaran. 




Kemudian selepas lupa diri di Sephora, aku kembali berpijak dibumi yang nyata dengan kembali ke drugstore. Nak cari concealer dan matte lipstick. Jumpa la dua barang ni . . Ini adalah pertama kali aku mencuba matte lip cream dan tersuka tanpa sengaja pulak . . 


I'm falling in love with this matte Junkie Lip Cream from silkygirl! . .

3 comments:

Mellya Musa said...

best kan matte lip cream silky girl tu?? saya pun pakai hehe
mellyacrayola.blogspot.my

Unni anje said...

matte lip tu kwn guna .. suka tgk colour dia

Edda said...

Fhatin Amelia
best.. Asal keluar je confirm calit2.. haha. .

Unni Anje
warna dia nice sgt. yang warna lain tak try lagi. tgk la kalo berduit nnt boleh la borong lip cream ni. amik semua color. hihi