Tuesday, May 21

Ikan kembung stim Dan kerang rebus ala stim jugak

Okey. Itu adalah menu aku berbuka hari ini.... AKU okeyy.. harinie alhamdulillah, habis sudah satu hari mengganti puasa yang terbengkalai last year... well. U noe meh!!

Makan adalah secara solo sebabnye member yang nak temankan aku makan berbuka dah membongkang atas katil.. biasalh, dari malam td tak tido. Memang lemau lahh!! Takpe... aku sahabat yang memahami. Sobbb~

Bayangkan masa aku dok basuh kerang dalam sink dia boleh tak sedar... bayangkan lah betapa bising nya cuci kerang dlm sink kann... kalo duduk flat 12 tingkat, dari tingkat satu sampai tingkat 12 boleh dengar ko basuh kerang. Tp, kawanku itu dah tido mati... penat giler + terkejut semua ada. So, lets her rest first. Lepas ni boleh ajak karaoke jap! Hahaha.. motif??

Menu adalah masak sendiri, kerang tu rebUS pada mulanya. Tp nak nampak cool, aku tutup ngan tutup periuk masa masak. Ha!! Stim kan?. Mehmehmeh... tp kerag je akubrebus sendiri. Tp ikan kembung stim tu beli! Bayau rm7, dapat sekor ikan siap dah masak bagai.,, bestnye jd org malas. Eh2! Nak jadi malas, kena ada duit. Nak duit kena kerja, dah kerja kerna rajin. Pendek kata, ko MESTI rajin dulu...
Tak gituewwww~

No comments: