Friday, March 4

4 MAC - My Birthday is today

Assalamualaikum..

4 Mac datang lagi . Maknanya makin tua lah aku. Semoga dengan meningkatnya umur pada tahun ini akan menjadikan aku insan yang lebih baik dari sebelum ini.


Tadi Amir ajak makan kat luar. Nak celebrate birthday aku katanya. pada mulanya nak makan seafood dekat TOPSPOT KUCHING. Tapi aku macam tak berapa sihat. Sejak 2-3 hari ni asyik batuk dan selsema. Mungkin faktor peningkatan umur barangkali. Tak larat pulak rasanya nak makan makanan berat-berat. Last-last aku ajak Amir makan kat Secret Resepi je. Nak makan kek. bukankah Kek itu simbolik Birthday. Harussss lah makan kek. hihi.. 




I WISH tahun ni Allah kurniakan zuriat buat aku dan suami. Aminnn

















Doakan yang baik-baik untuk aku.

 Terima Kasih juga kepada semua yang wish kat FB, Whatsapp, Private Message dan Face to face. Terima Kasih

1 comment:

Zie Madini said...

Selamat hari menua, edda. Hehehe. Sedapnya kek tueeeee...argghhhh