Thursday, March 3

Esok: misi mencari hotel!

Assalamualaikum...

(entry zaman biler tak tau lah . . date dah terganggu gara-gara nak edit post)

Ehem!
Esok I have date!! Dating ngan my sis . Consider date la kan... dia ada Kat KL esok . So, harussss apply cuti. Nak berjimba. Haritu dia datang KL aku kerja. Memang tak dapat la nak jalan kannnn....
So, hope tomorrow and the day after tomorrow berjalan lancar. Tak sabar nak habiskan duit beli barang hantaran..

Adik aku walaupun muda 3 tahun dari aku, tapi dia punye lagak macam 3 tahun lebih tua dari aku tahu . Tak mustahil la kalo dia akan kawin dalam usia muda. Aku nie, buat kerja rumah tak pandai mana. Memang layak la kawin ketika usia lanjut begini. Sobbbbb~
Wateverrrr!!!!!

Yang penting esok mahu cari hotel untuk bermalam. Wow! Teruja. Lama dah tak tido bawah air-cond. Sadis bukan?

No comments: