Wednesday, September 8

mari update secara pantas.



entry ini tak bergambar. harap maklum (mls nak edit)




al kisah hari ini... since sekarang dah over 12 tgah mlm. so i should change to AL-KISAH semalam.
semalam awal2 pagi aku mcm biasa meneruskan pekerjaan aku sebagai part-time worker kat alat tulis. kul 7 pagi dah masuk... keje aku suppose to 9 stgah jam bekerja dan waktu rehat plak cuma sejam setgah... so, aku masuk kul 7 kuar kul11.30.. pastu masuk balik kul5 trus sampai tutup kedai kul10mlm. actually, tak pernah pun amik rest yang panjang. tapi semalam TERPAKSA YANG RELA sebab nak gi ke ipoh mencari baju raya.. hiks.. org dah sibuk kemas rumah aku sibuk cari baju raya?? apakah?? actually tak lah baju raya sangat... baju raya ada dah.. sebenarnye nak cari baju untuk konvo bulan 11 nnt. hehehehe...




tapi sampai je ipoh (lokasi:GM), orang nye bapakkkkkkkkkk punyeeeeee ramaiiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaaaaaa... tak sanggup aku rasa.. yolahhh... nak berjalan pon bergesel2 ngan badan org! kalo TERGESEL tempat lain kan dah kurang pahala puasa tuuuuuuu..




cari punye cari, satu pon aku tak berkenan. mungkin sebab mood aku hilang tgk org ramaiiiii sangat kot. hukss.. at last, gi nagoya, cari kain ela sajork... pasni tempah la menjawabnye.. sebaenarnye bercadang nak beli baju siapp.. tapi apekan dayaaaa..

tapi tadiiiiiiiii kannnnnnnnn, aku terpandangkan baju set ngan baju kurung org dewasa dan knk2, baju melayu dewasa dan knak2.. sedondon lah kan untuk satu keluarga.. pastu teibe aku terkedu sekejap depan baju tuh pastu TERDETIK kat hati.. **bile lah mau berkeluarga** hahahahaa.. gatai!




pastu ade la tragedi kat kedai kasut.. test punye test kasut raya tetiba aku rasa mcm tak imbang koooo.. sekali kedebuk jatuh.. nasib la jatuh atas kerusi.. kalo tak... umakaiiiiiiihhhhhhhh! maluuuuu wehh.. so, that's the reason kenapa aku tak beli pon kasut raya.. waaaaaa, nak kasut raya!




pas settle segala hal kat ipoh trus gerak balik.. yolahhh.. rushing maaaa.. aku nak kejar masuk keje kul5ptg.. nak menampakkan kepenatan yang teramat, aku telah menggagahkan diri tidoooo sepanjang balik. hehehe..




itu je nak cerita.. esok nak cerita lagi...
esok kite bergosip plak eh.. hehehee.. tak sabar uuuuuuu


1 comment:

tiefazatie said...

adoi la..ciannye macam2..hehe..ifa balik kg esok pagi nie..lala..xde shopping pe pun..nasib baek ade bj kurung raya 2 psg..hee