Thursday, September 23

sesi bermaafan di pagi raya.

aku tau pasti lah nie gambar sesi bermaafan ke, atau pon sesi bergambar. ahaks. korang layan je lah.....



macam biasa sesi bermaafan akan berlaku lepas solat raya. family aku la.. family korang aku idok le tau. so, after balik solat raya, before makan rendang lemang, kumpul kat depan dulu. tahun nie je kot baru wat ala2 formal mintak maaf nieh. tahun sebelum nie, kat meja makan je.. dah maaf2, trus melantak. sonang. tpi kali nie lain sket. coz ader org baru la katakan.. kak ipar ku. eheks.



so, aku la tekongnye yang dok suruh sorang2 bermaafan.. wahhh.. kelassssss gitu.. so pagi tuh sesi bermaafan bermula ngan mak aku memohon ampun dan maap kat suaminya@bapak aku daaaaaaa..





diikuti dengan adik aku yang no5.. acun.. dia blogger gak. tapi jarang benau ngupdate belognye. nak terjah, sila2... http://fara2211.blogspot.com.







lepas acun, aku pulok.. hehehe... time nieh aku main letak je tudung atas kepala. that's why la nampak mcm tudung DATO' SITI jerk. huks






lepas tuh, abang aku yang no3 plak...


dan last sekali, akak ipar aku @ bini abang no3 aku @ k.dila.




aku sangat jeles gambar k.dila ngah cium mak aku nie.. time aku cium mak aku, takde pon orang snap! mencik!=(



adik beradik aku yang lain..



abang no1 @ along = beraya rumah mertua kat penang.

abang no2 @ angah = beraya kat sabah. coz cuti sekolah belum bermula.. so, harus beraya kat sana. maybe cuti sekolah baru dia balik.

adik no5 @ ariff = pagi2 dah terbang ke rumah membernye. so, gambar bermaafan dia takdok. nasib laaaa, sape suruh cepat nau beraya nye. huhuhu

adik no6 @ halimi = time org sibuk maaf2, dia dok melantak lemang ngan rendang. so, gambar dia pon illek!





ehem2! gambar bersalam2an yang terakhir adalah abang aku ngan bininye.. cube tengok muke dorang berdua tuh! dok ngekek ngekek gelak weh! apekah?? hahaa... nie bukan bermaafan nie.. nie gurauan mesra dipagi raya namanye!. hahahaha..


itu saje gambar bersalaman.. cerita raya?? ader lagiiiiiiiiii.. tunggu... ehehe

2 comments:

Unknown said...

fuh! main letak ja tudung ko ah edda..
hihihi.. ada can jadi dato ida ni.. hahaha

Makbed said...

syahdunye ....

kamu kena tag.mari marimarii..



http://blekros.blogspot.com/2010/09/candid-camera-contest.html