Saturday, September 25

edda414 di astro prima di pagi raya




yang tudung putih tuh aku la.. miahahaha... citer nieh cite raja lawak.. LAWAK RAYA SUATU MASA DAHULU if i'm not mistaken lah. walaupon scene aku tak sampai 10 saat, tapi tetap bangge lebih wehhh.. ingat senang ke nak masuk tv? hahaha... muka aku pon tak nampak sangat. aku je yang terlebih over bgtau sume org yang aku ON TV.. padehal, harammmmms nak nampak. hahaha



aku dah belek 88kali dah entry aku hanya untuk cari citer pasal mende nieh. tpi tak terjumpe la. banyak snggat entrynye. actually, rakaman nieh buat untuk raya tahun lepas.. tpi dah namenye pon cite raya, harus diulangin tiap2 raya. tak gitu?? hahahaa.. i likeeeee..




4 comments:

hasifi b hasnan said...

hehe.. at least msok la jgk tv... aku nih entah bile la.. isk2

faRk said...

RM50 kat blog aku. nak?


www.mengkarut.blogspot.com

. said...

wow.glamour.

::FAIZ:: said...

hehe, tahniah dapat masuk tv