Tuesday, August 11

ajarkan aku utk jd pria TERHEBAT!!!!!

memandangkan aku dlam keadaan yg agak blurr tentang pemakaian mask, ape kata aku tnye blogger2 yg singgah blog aku nieh...

mcmane nak pkai mask eh???

bukan ape, aku tgk ader yang pkai warne putih tu kat luar.. ader gak aku tgk yg pkai warne hijau tu kat luar....


yang hijau nie kat luarrr...

atau



yang putih nie kat luar??

kalo dipakai putih tu kat luar jadi camnie....



kalo pkai hijau tu kat luar mcm nieee plak...



yang mane cara pemakaian mask yg btol eh???

tapi aku ajar halimi pakai, yang hijau tu kat luar...


yang aku nak tau sangat nie, ape fungsi yang warne ijau tu??? nape tak wat dua2 side warne putih ke kannn.... sape yg tau eh??? almaklum laaaa... kan wabak H1N1 nie makin merebak n berleluasa sampai bunuh membunuh... so, kt kena la berjgaaaa..... tp kalo pakai mask pun salah, idak ke masalah jugak????

ahh~ lu pikir la sendirikk... huhu




10 comments:

naz. said...

Hari tu pegi hospital seberang jaya, semua orang pakai mask hijau kat luar :p


Tapi rasanya, pakai macam mana pun, sama aje kot?

Fazleyatul Aini said...

mane2 pon boleh kot
huhu
lya pakai yg warne biru putih tuh pny
biru belah dlm

L said...

rasenye yg putih 2 blah luar la...
kene pakai pg mane?

Anonymous said...

agak2 mask ultromen power x? menagani N1H1

Edda said...

azwazynal...
tp ader yg kata yang hijau tu ubat nyee... kene la letak belah dalam... huhu

lya..
yg biru ngan ijau tu same kot eh.. yg berwarna tuh dok belah dlm kan?? =p

lynn..
putih tu kat luar eh?? nasib baik tak tgur pakcik bas mara tuh.. dia pkai yg putih tu kat luar.. ingatkan dia pkai terbalik.. hukhuk..
cdang nak pkai kat tempat2 rmai org... huhu

boneka..
zaman skang nie, ultraman pon boleh dijangkit H1N1 tau!! hahaha

ezanykun said...

putih kat luar kot.. rasanya la.. sbb member ade btau..

ezanykun said...

alahai.. tersilap lak..

patutnya yg kaler tu keluar.. putih kat dlm.. soriii..

Edda said...

aduhh.. makin bercanggah je maklumat nieh... pening2.. hehehe

Anonymous said...

aku nak sangkal komen ko mengikut statsik yg dikeluarkan oleh jabatan kesehatan jepon!

kadar jangkitan n1h1 pada para ultromen ada lah sifar!! so mungkin kita semua boleh ambik ikhtibar ke..

topeng ultromen pow bukan mahal! kemut lak! hahaha :P

Edda said...

tak de makne nye.... jepun pon diantara negara yg terjebak ngan maslah kesihatan tau..
aku nampak ko begitu berminat ngan ultraman.. apa kata ko terjah blog adik aku yang darjah 3 tuh... hahaha