Monday, August 17

just wish

sorry la geng.. aku kalo dah dok umah, memang tak byak sgt la cite nak diceritakan... maklum lah.. kesihatan ayah aku pun tak berapa baik nak jalan jauh2...

ape yang sempat update, itu la yang korang bace yerk.. kalo aku tak update, nnt korang boring plak singgah2 kat sini, tak de ape je entry terbaru kan.. so, aku gigihkan la diri update gakkk...

seeeeeee..... baik dan mulianyeeee hati aku kannn... (acehhh!! puji diri sendirik!!)

hmmm... amcam ngan org2 yang memponteng puasa tahun lepas???!!! dah ganti??? tak ganti lagi, meh aku nak babap skeeettt.. ehehe.. sbenarnye, aku baru je selesai mengganti puasa... fuhhh!! sempat gak aku ganti o0o00... mana taknye, ramadhan tak lame lagi dah kannn....

hmm... tak sangka kan... pejam celik, pejam celik, dah nak puasa.. pastu nak rayaaaa... baju raya dah siap??? hikhik...

so, untuk itu aku nak wish la pada sume bloggerreeessss...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK







2 comments:

imHepPie said...

sama la..account fs tuh cam da nazak..
ntah2 da bkarat lama x bukak..

ibarat org tua2 yg x dpdulikan ank2nya lalu dianta ke umah org tua..huuu

Edda said...

hahaha... memang pun...