Tuesday, August 25

berbuka ngan ana

jom2 kite terjah bazar ramadhannn... hehehe

harinie aku ader plan berbuka pose... ceh! plan la sgttt.. huhuhu...
mlm aku terawih kelmarin, aku ader plan ngan kwn aku yg dok di kolej bersebelahan yang harinie aku nak berbuka sama2 ngan dia... so, harusla aku mengotakan janji aku tu kannn.. ha!! jgn pikir kwn lelaki plak eh... kwn yang aku maksudkan tu si ana... dia nie kg aku.. skang nie dok sambung master kat sini(uum)...

hmm... cadangnye japgi nak gi bilik ana.. pastu, gi terjah pasar mlam sama2... aku nak gi bilik dia nie nak siap2 bawak telekung skali.. nak berterawih lepas berbuka japgii... almaklumlah.. bilik kami agak jauh sket...

k la.. balik terawih nnt aku update lagi... nie nak solat asar dan terus nak gi terjah bazar ramadhan ngan ana...

mkanan cadangan;
  • ikan keli goreng
  • sambal belacan
  • kari ikan + bendi
  • air teh ais..

cukupla kannn... k.. sekian saja.. jumpe lagi!! daaa~






No comments: