Sunday, August 2

milo pun tak sempat habisss....

pg tadi aku rasa amatlah malas sgt nak bgun sbb ujan...
sejukkkk.... sdap o0o0 nak tido....

tp, aku masih lagi tak terpedaya ngan hasutan syaitonnirrajin itu... aku bagun dri katil, trus iron bajuu... dah siap iron baju, aku masak air panas....
so, sementata tgu air masak, aku gi la mandi dengan bersungguhnye... agar aku sedar sesedarnye untuk memulakan pembelajaran aku di kelas..

siap mandi, aku siap2 pakai baju ngan tudung.... buat la air milo 3 in 1 tu.... memandangkan air yg aku buat guna air panas, aku pun tak berapa mampu la nak hbiskan.. setgah aku minum, stgah aku simpan...

naik bas aku tgk bas tak berapa nak ader org... dah tak berapa nak ader org nie, sah2 la lambat lagi bas nak gerak kan... takpe lagi, aku tunggu dan trus tungguuuu... bas pun jalan tepat kul 9.55pg... kelas yang aku nak gi nie kul 10pg... takpe laaaa.. lagi pun lecturer selalu masuk lewat2 sket....

belum lagi sampai dewan kuliah, aku tgk bebudak sume kuar tetiba... aku pun tnya la salah sorang budak yang aku agak2 kenal...



edda : ader kelas ke???
girl : takde, kelas cancel....
edda : esok ader kelas tak??
girl : tak tau.. notis tampal tu tulis kelas harinie je cncel..
edda : ok thanks...


caittt!! cancel plak... dah la aku liaaaattt je nak bgun td.... kalo la tau awal, mau jugak time2 cenggini aku tak bgun lagi.. huhuhu..

so, memandangkan next kelas aku kul2, aku pun mengambil langkah bijak untuk balik semula ke kolej... yang paling penting, aku dapat habiskan milo yang tinggal stgah td tu... hehehehe....










6 comments:

Beruwang said...

uh uh nak cikit milo sejuk

Edda said...

ber_uwang...
milo sejuk la hbis cepat...
mintak la yang panasss... hehehe

secretname said...

haha tula len kali ambik class ptg2 tau

Edda said...

secret name...
kalo ader kelas petang dah amik dah... tu yg terpaksa amik kelas pagi tu.. hehehe

aku said...

kene jimat pointbas ler

Edda said...

asma..
takleh nak berjimat dah point bas tu...tiap kali naik bas mesti sakit hati dgar bunyi "teeeeetttt"

hilang rm0.55... chaittt!!!