Tuesday, August 11

aku jawab jugakkkk

wah.. seronok nye bg org wat tag!.. baik punyeeeee respon!! thanks geng....

memandangkan aku nak menceritakan asal usul blog aku, haruslah aku pon nak tau korang punye asal usul gak kannn... hehehehe....

ok, aku pon nak jawab gak niehh...
here we go..

  • bilakah anda mula berblogging???
aku mule postkan entry pada 25 march 2008... makna nye aku mule kenal blog nie tahun 2008 laa....
  • apakah yg anda karangkan di 1st post entry??

aku bengang tahap cipan!!!

"aku bengang giler ngan member aku....ader ke patut dier ckp aku cri masalah??? bengang giler.. macm la dier tu baik sgt... aku rase macam nak ketok2 je kepala dier.. biar dier tahu betapa bengang nyer aku.... hampeh!!! macam bguih!!!!"
  • nyatakan sebab anda mengPUBLISHkan 1st entry tu??
aku postkan entry nie sebab nye aku terlalu bengang giler la ngan kwn aku sorang nie... name nye tuuuutttt.... hehhee... time dier dok ckp aku nie cari mslah kan, aku macam nak sumpah seranah je... tp aku tau, kalo aku bengang lebih2 dpan dia, mesti la takde yg nak kwn ngan aku dah... tgak!! aku sgt pandai menjaga hati kwn o0o0o0,... kwn je tak pandai jaga hati kitee...=(
So, aku pun tulis la kat blog... lagi pon aku tau time mule2 aku berblog nieh, takde org pon baca blog aku.. so, bleh la aku merapu tak tentu pasal!!.. hahahahaha...
  • dimanakah anda tau tentang blogger??
aku tau pasal blog nieh dr kwn kuliah aku... dia pompuan dan berbangsa india!!.. apakah?? hehehe... alkisah nye camniee... ade la skali tu lecturer nak bg penerangan pasal satu topic tu... lecturer bagi la contoh, diary..... pastu lecturer tu tanya la kat pompuan india tu samada dia ader diari atau tak...

lecturer : u have ur own diary??
indian girl : diary??
diary : yes.. diari yang u tulis setiap hari tentang kehidupan u..
indian girl : i dun have.. but i have blog...


tetiba aku terpikir la sesorangkann...

" eh, blog tu tempat kite tulis diary eh??"

hahaha~ seyes aku tak tauu.. pastu aku lagi la tau penah piikir pon yang blog nie bleh link2 kan member ohhh... sgt buta blog time tuu...
  • apakah yg menariknye tentang blogger??
yang menariknye, kisah kite bleh dikongsi bersama dan kite juga bleh dapat rmai kawannnnn!!!!!!!! i likeeeeee~






2 comments:

Anonymous said...

wow terer yer india tu!!!

yg buat aku pelik tu arrr!!! asal lak ko tanya pasal diary lak! xpaham sungguh!! diary tukar2 dgn kwn ke?

Edda said...

kite ingatkan blog nie diary digital la kononnyee... tak sape bleh baca... tup2 jumpe blog org, ader kwn plakkk.. pelikk.. sejak tu la aku bru tau yg blog nieh bukan lah rahsiaaa melainkan kt yg merahsiakann... hikhik