Friday, October 8

dating ngan halimi adalah terbaiiikkk

apekah?? tajuk bukan main gempak dating ngan halimi.. tup2 letak gambar aku ngan ana plak.. hhehehe.. actually memang aku nak mendatingkan diri aku ngan halimi.. sehari sebelum nak kuar ngan halimi, ana plak ajak hang out sesama.. since aku cuti adalah hanya sehari seminggu, so aku harungkan sekali lah dating ngan adik n jugak dating ngan member.. tak gitu?? heeeeeee

destinasi tujuan sebenarnya adalah ke kfc.. seminggu before gi kfc nieh aku dah bising2 kan kat halimi nak bawak dia gi mkn kfc.. so, boleh dikatakan setiap hari la dia dok mengingatkan aku untuk gi kfc.. so, bawak jugakkkk la ke kfc.. tak bawak nnt ngigau 8 malam berturut plak. miahaha

gambar kat kfc hanya banyak gambar aku ngan halimi je. gambar ngan ana tak ader pon. coz dia yang jadi photografer nye. hukhuk.. relax arrr, kata dating ngan halimi.. harus lah gambar ngan halimi kannn.. ngehehehe..


baju aku ngan halimi adalah sedondon. pheewiiittttt.. dah mcm dating ngan pakwe plak.. miahaha... kalo dilihat dari zahirnya gambar diatas, ayam kat pinggan aku adalah lebih banyak dr pinggan halimi. sebenarnye, kuantiti ayam yang ada dlm pinggan halimi adalah sama ngan pinggan aku. memandangkan aku sakit gigi (sakit gigi lagiiiiii) , so tak la laju aku mkn macamane halimi makan... seketul je weh aku mkn. seketul lagi tapauuuuuuuuu

sian tak?? sian tak?? gigi ku sakit lagi.. waaaaaaaaaaaaaa....

makan di kfc adalah malu2 sampaikan ana boleh cakap

"hahaha.. aku tak pernah tengok ko se'ayu' macam hari nie.. sopan jeeee..."

actually ade incident yang "owh! malunyeeeeeeee" yang berlaku masa kami melantak kfc... so, aku harus control maluuuu sampai lah ke keberangkatan kami keluar ke kfc... fuhhhh!! lega wehhh... penat kot nak control sopan santun gituu...

yolah!! yolahhh!! aku bagi tau incident ape... korang nie sibuk sangat nak tau eh..(ader yang nak tau ke?? tetibe feel mcm ramai nau nak tauu.. hahaha)..sebenarnye yang buat aku jadi sopan santun tetibe kat kfc tuh adelah kerana ustaz yang aku cerita kat sini dan kat sini ader dlam kfc jugak dan dia duduk betul2 bertentangan ngan aku.. mau tak controll.... owhhhh... sngat kemaluan disitu..


after mkn kfc, aku,halimi ngan ana round satu pekan kampar dan aku sempat jugak merembat seluar jeans sehelai... sehelai pon cukup lah.. mane nak menumbuhkan duit beli berhelai-helai.. tak gitu??.. mihahahaa..

err.. tetiba mcm nak tayang seluar baru... okey.. next entry... lalalala~

No comments: