Monday, July 25

Siapa salah sorang dari 33,000 Penjawat Awam Tak Pernah Bayar Hutang PTPTN nie?

Assalamualaikum . . 


keratan akhbar dari page DEMI RAKYAT JOHOR

Aku memang sah2 la bukan tergolong dari 33,000 orang yang dinyatakan . . Sebab aku tak keje dengan goverment . . Kalau aku dapat gaji tetap memang aku buat potongan gaji je terus. tak payah susah2 . . Aku yang tak keje ni pun reti jugak nak membayar . . walaupun sangkut2 . . Ada duit, bayar terus . . sikit-sikit pun takpe janji ada usaha nak melangsaikan hutang . . Tak gitu?

Suami aku yang penjawat awam dah lama start bayar PTPTN guna potongan gaji . . Alhamdulillah . . Urusan dipermudahkan . . 

Ingatlah~ Hutang wajib dibayar . .  Walaupun 1sen . . Kalau dah namanya HUTANG, bawak2 la diri tu pergi bayar . . Sian anak-anak muda yang nak sambung belajar tu . . 

  


No comments: