Sunday, October 24

alkisah malam


ha! kauuuuuu.... benjol kepala anak buah aku si aina nieh.



alkisahnye, time aku ngan keluarga dok beborak di area ruang tamu, halimi bawak la si aina nieh masuk bilik. nak tengok cermin katanyaaaa.... tak sampai 5 minit dok dlam bilik sekali halimi berlari keluar... sah2 la halimi nak menyakat anak buahnye tuh.. yang si aina pulak mane dia nak dok bilik sensorang.. dia pon berlari la keluar ikut paksu nye same... sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kedebuk!! first inagt tak de apa2.. pastu dia dah riauuuuuu baieeeekkkk punyeee, pastu dok pegang2 dahinye, aku check2 (berangan doktor le tuh) tengok dah ader telur sebijik kat dahinye... ololololoooooooo, siannye..........





tapi yang bestnye tengah2 riauuuuu tuh, aku pujuk2 la dia. amik kamera dan suruh dia senyum... dia pun senyummmmmmmmm.. dah senyum sambung riauuuuuu balik.. hahaha... memang photogediks betol anak buah aku nieh..



add note ::
alhamdulillah.. mak abh aku dah selamat berangkat ke madinah untuk menunaikan haji.. didoakan moga mereka mendapat haji yang mabrur dan diberkati Allah yang maha berkuasa. aminn.. cite pasal mak abh gi haji akan menyusul kemudian... almaklumlah, cerita dlm blog aku nieh kalo tak diperam 2 3 4 hari tak lah sahhhhh... huiksss

No comments: