Monday, October 11

sekitar majlis 09 10 10


hadiah untuk norya adalah tidak berbalut.. nie sume gara2 ingatkan hadiah last minit...... so, aku just cari paper beg untuk isi hadiah... okey la tuh... janji adooooooooooooooooo

sampai je rumah norya aku terus masuk rumah dia.. tengok2 dia dok sedap bersanding.. yolah.. aku sampai pon dah nak kul2.. harus lah pengantin pon dok asyik bergambar..


norya di hari itu adalah sangat shanteqqqqqqqqqqqqqq.. i likeeeeeeeeeeeee...

aku menyempat gak suruh photographer norya yang dok usung camera bagak besau tuh, untuk amik gambar aku and mak aku ngan pengantin.. ngehehehe...




bilik tidur pon aku terjah... hehe.. nampak macam sangat simple bukan??? tapi warna merun tuh nampak gojes! eh2.. mcm match je ngan baju mak aku kan??kan??




memandangkan family aku ngan family norya dah sngat kenal mengenali, harusss mak pak aku pun dtg juge... peneman maaaaaaaaa.. lagi pon petang majlis tuh aku kena masuk keje dah.. kalo naik bas sensorang dtg kenduri nie, mau tak sempat weh... so, abah aku drive, sume berjalan lancar sajork...


kwn dr sekolah yang sama aku hanya dpt jumpe eila jerk... dengarnye mcm ramai je yang nak dtg... tup2 ader yang dah balik and ader yang tak sampai lagi.. waaaaaa, sedey weh tak dpt jumpe member.. ingat senang ke nak dpt jumpe kengkwn lame....







nie gambar before aku ngan eila berputus asa nak menunggu kengkawan yang lain sampai... baru pakat nak bergambar bersama... hancurrrrr... tp dpt jumpe eila pon okey le tuhhhhhhhhh.. member lain kt jumpe kat wedding member yang lain plak la erk.. errrrr, who's next??


hidaya @ norya and aizul semoga kekal bahagia hingga ke akhirnya. aminnnnnnnnnn

No comments: