Tuesday, October 26

Jeram Maya Enterprise..bertiga lebih baik.. ngee~


nampak tak?? nampak tak?? hamboi2, mak and abah aku yang berdating......kelasssssssssssss gitu... berdua-duaan??? memang taklah! aku kompom menyelit! miahahahaha


kan aku dah kata.. aku akan menyelit punyeeee.... lalalalalaa....

actually masa nieh adalah hari sebelum mak and abh berangkat ke madinah..tujuan sebenar adalah nak mencari barang2 untuk makan kenduri keesokan harinye masa mereka nak bertolak ke tanah suci tuh. so, memandangkan kat rumah, mak abah dan aku je yang tinggal so, harus la bergerak pun bertiga jugak.. then lepas dah beli brang segala, mak aku dah bising kat abah yang dia teringin nak mkan ais kacang. so, terjah trus lahhhh... nnt kalo tak terjah sampai madinah mana nak cari ais kacang kan.... hilang fokus beribadat plak.. kehkeh.


abah aku pon ais kacang jgak.. eceh! sejiwa la kununnnn... kehkehkeh..

aku just terkecur air liur tengok buah kelapak! so, harus order air kelapa... tapi agak frust sket sebab aku ingatkan yang air kelapa nieh dlm kelapa... sekali tak la.... tapi takpe, lepas ngidam aku. oh, ngidam sangat kah?? lalala~

makan pulak cuma order cucur ngan kuah kacang sajork.. cucur udang and kuah kacang kat sini memang manthop!! tak caya gi la try... sape2 lalu area kampar tuh, tepi jalan je kedai nye.. tapi mata kena tajam sket la kalo nak mencari tuh...

No comments: