Friday, October 22

menunggu kelahiran

abgYang and wife.. k.dila

counting days.. tak sabar dah nak dpt anak buah baru... kalo dah deliver nnt, nampaknye makin meriahlah keluarga aku.. anak buah dah nak masuk 5 org..

mengikut perkiraan harinye, mungkin 27 due date nye..sedey.. sedey sebab dorang tak dpt join konvo aku.. yolahh, kalo ikut nnti mau terberanak dalam kete pulok. jenuh nak ngejor ke spital pulok.. perak ngan kedah bukan nye dekat. mau tak sedih.. mak abah pon tak dpt join konvo aku... waaaaaaaaaaa...

tapi tak pe, along and keluarganye masih ader di konvo bersama .. yehehehehe.... dan keluarga tutttttttttttt juga ader bersama nnt.. ehehehe...=) (malu aiii)

1 comment:

Unknown said...

waaa.. bestnya ko..
ramai lagi la anak buah ni..

aku ni, sorg pn blom ada lagi anak buah...
hahaha....
kena aku la yg first bagi neyh...
aminnn..