Friday, May 3

Entiti @ makhluk halus @ pembiasan cahaya?

Assalamualaikum..

Alkisah adalah bulan lepas..

Aku adalah bermeeting di cherating.... malam tu ada majlis tari menari.... aku masa tu berbaju kurung coz tema dinner malam tu blue n white.. aku ada baju kurung je warna biru. So pakai baju kurung sudaaa.., malas nak bazir duit menbeli baju baru bagai..... so, just tgk2 je la org menari2.... kata pon meeting for release tension....

At first aku ngan member aku macam nak join je menari tu. Tp takkan nk berbaju kurung kann... so, kitorang pakat nak balik bilik n tukar jeans.... takde la pelik sangat berbaju kurung duduk di majlis sebegitu... masa otway nak pergi bilik, tetiba aku rasa macam malassssss giler nak tukar baju. Dari aku menari berjoget tak tentu pasal, baik aku tido... hehehe... tido itu indah

Tak sangka plak member aku pon berfikiran sama seperti aku.. weeee.....

So, Kami yang berwanita melayu berbaju kurung nie pon cuma melihat2 je la tari , menari tuu.... masa tengah tgk org menari bagai, aku capture la gambar.. kenangan kot..

Lepas dah snap gambar, aku n member tadi duduk di satu ruang macam ruang menunggu la... so, masa melepak disitu aku review balik gambar2 yang aku ambil... and satu gambar nie buat aku terkujat!!

Seriously, ini bukan edited okey... ini pure giler... my tab captured~
So, Mari tgk gmbr dibawah Dan tinggal kan komen...

Bg pendapat anda.

Bye

1 comment:

Unknown said...

pehhh.... seramm