Saturday, May 4

PRU 13 first time nieh nak mengundi.. haha

Assalamualaikum...

Ha! Tajuk pon dah nampak excited bukan? Hellooooo.. this is my first time kottt.. haruss excited.... excited memilih pemimpin Negara. Ko hengat senang kah nak memilih pemimpin?? Must be serious okey.., masa nk pangkah, tak boleh senyum2... yup! I mean SERIOUS~

Actually, ini Kali kedua untuk aku bergelar pengundi... tapi last mengundi haritu aku tak pergi... sebabnye, aku masih kebudak-budakkan..... aku tak tahu betapa pentingnya hari mengundi itu...

Lagi pun last mengundi haritu, aku Kat kampus... dalam kampus, ko takkan merasa kehangatan mengundi tu... sebab tak de satu bendera parti pon yang terlepas masuk kampus. So, hari2 diambang pemilihan adalah sama je perasaan di hari2 biasa... macam takde ape2 berlaku.. sedangkannnnn, diluar sana begitu ramai yang memerah otak memilih calon pemimpin... fuhhhhh~

And the reason why aku tak mengundi last time adalah hari mengundi itu, sama ngan date exam.... so, aku pikir better amik exam kan.... tp at last, lecturer bgtau yang exam cancel n postpone until keluar date baru... so, aku plakkkk apa kes nak balik kampung.... cornfirm2 tiket adalah sold out kannn.... so, better study Kat kampus dr memikirkan bgaimana caranya nak balik mengundi... huh~

Tp yang bestnyeee, tak study ponnnnnnnn masa cuti tu.!! Nampak sangat kejam atas diri sendiri. Sobbbbbssssss

No comments: