Monday, May 20

Sayang.... mana satu mahumu?!=)

Kan haritu aku meroyan bagitau yang aku nak decorate bilik! So, masa balik kampung haritu, after completely painting, aku ajak abah pergi usha set bilik tidur.... antara banyak2, yang dua nie je yang aku teringin... teringin Dan suite lah dengan budget aku.., nak mahal2 pon nanti kena letak Kat kampung jugakkan... jadilah sekadar pelengkap wedding! Helloooo, katil itu penting bagi pengantin baru hokeyyyyy~ ahaksss!!

Aku cuma memilih je... belum beli lagi... abah cakap, dah settle lantai bilik, baru beli... okeeyyy abahh....I follow youuuu....

2 gambar ni adalah gambar Kat kedai perabot tuh... gigih amik gambar nak tunjuk myAmir..... tp tak tunjuk pun.... takpe, myAmir kan Baca belog ai nieehhh....

So....

Which one do you prefer sayang?? Hehehehe

No comments: