Saturday, May 11

Tak jadi pakai time dinner, kita pkai time wedding

Assalamualaikum.

Aku telah pon membeli sepasang baju kurung yang disaluti beads di bahagian dada. Tujuan pembelian adalah untuk pakai masa dinner with myAmir, becoz tema untu malam dinner adalah bebas. Tapi memandangkan baju myAmir malam dinner adalah black n white, so aku carilah baju yang warna putih or baju yang warna hitam... nak matching lah kononnyeeee..... so, cari punya cari, terjumpa lah baju ini. Bila watsapp Kat myAmir plak, dia setuju je. So belilah...

Setelah beli, aku hanya menunggu hari untuk dinner je la... tp, sehari sebelum dinner tu, aku telah melepakkan diri ke butik pengantin Dan lebih malangnya, aku TERSEWA baju lain. So baju yang dibeli itu telah bersimpan ke dalam almarI Dan masih berbau kedai!! Benciiiiiiiiiii~

Tp tak mengapa coz awal bulan depan myCousin akan Berkahwin Dan inilah masanya untuk melaram baju ini... ada jugak reason nak pakai baju baru. Hehehe

No comments: