Friday, July 16

aksi guru piano hangin..*



sampai je IB, trus pergi bilik yang bapak punye banyak barang daaaaaaa.... bilik nie barang2 gamelan yang berlulasa kat dalamnya... so, sementara menunggu anak murid endang datang nak belajar, aku suruh je endang capture gambar aku.. ngehehehe...




untuk mengelakkan aku kebosanan menunggu endang mengajar, endang bukak la laptop dia.. so, aku sempat le mengupdate blog time nieh.. hehehe.. nak tegar sangat pon mcm susah weh.. dpt update satu dua entry seminggu pon dah besarrrr nikmatnye bagi blogger yang baru nak UP nieh.. bukak je laptop, endang kena ajar aku dulu guna laptop dia coz laptop dia guna machintoch (eh.. btol ke aku eja nieh.. ahhh dulikkkk).. so, sementara aku layan blog, layan fb, dlam masa yang sama aku boleh juugak dengar student endang nieh men piano...



ha!! ini salah satu aksi guru piano yang tengah hangin dengan anak muridnye sampai terangkat2 kaki ngan tangan dia.. tp jgn risau... endang mengajar amatlah bagusss... tp kalo anak muridnya tak buat revision before class, memang nahas la koooo ngadap muke baran endang.. eh!! yeke endang?? ko baran ke?? lalalala~



lepas je endang habis mengajar, trus balik ulu klang and borak2 sampai lebammmm!!! pastu tido pon dekat nak kul 3 4 pagi.. mane tak nye... cerita kami tak pernah nya nak habis.. kahkahkah.. pastu pagi plak terpaksa bagun awal coz aku dpt msj dr one more cousin kul 6 pagi mcamtuhh..



"tido lagi ke??? aku dah depan rumah nie..."



yeeehhaaaaaa.... tambah lagi satu cousin (mimie).. yang klako nye endang laju je bentang tilam lagi satu kat bawah tepi katil.. coz budget nak membongkang lagi.. tup2 mimi bukak je cerita, tambah plak cerita aku, endang pon join venture gak berborak.. last2 bukak kelambu, borak2....trus gi mandi!! ha kauuuuu... sepupu2 aku memang sume tak de break mulut.. kalo dpt berckap, tak bentiii...ngantok pon hilang... kehekhe.. memang patut la digelar cucu hajah yah!! =)




3 comments:

Anonymous said...

pergh...best gile dapat men alat muzik..kalau aku men confirm bunyi bole buat halau nyamuk..hehehe

Post Terhangat...
Baby Beraksi Ghairah..(Versi Baby)

Anonymous said...

dh pandai maen piano ka skang??? ^_^

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt sepupu yg riuh cmm tu yer..rapat sgt edda n cousin yer..akak ade cousin jgk tp kami xserapat mcm edda nie..