Saturday, July 17

bukan main raba-raba okeyy~

masa sekolah dulu baik lelaki ke, pompuan ke, mesti layannnn je bila member2 ajak main pemadam (eraser).. korang pon mesti pernah jugakkan?? masa sekolah rendah bile ajak main tindih2 pemadam nieh, dalam pencil box dah sedia dah pemadam yg lain... yolahh.. kalo kalah kena bg pemadam tuh kat yg menang.. ingat lagi masa tuh, kalo yg memang terror main pemadam nieh, cube la check pencil box dia.. memang teraturrrrr je pemadam.. hasil kejayaan la tuh.. kehkeh..

mcm tak caya plak bile game nieh aku main balik masa kat IB.. kahakh... nie gara2 anak murid endang nieh la... tp best gak layan budak nieh...

tp firdaus nieh main tak aciiii.. sbb dia guna pemadam besarrrr... memang menang lah.. tp bile aku tewaskan dia, dia mcm tak puas hati.. kahkah.. best2..

nie wajah2 seorang juara pemadam suatu ketika dahuluuuu.. hahahaha

ko tgk lah tuh si firdaus tuh.. kalo bab mainnnn.. kemain lagi dia happy koooo... tp bila suruh practice, memanjang je dia nak rest... take 5 la.... take 10 lahh... nasib baik la endang tuh macam tak berkisah sngat ngan anak murid die.. mmm, ke endng taknak tunjukkan belang dia depan sepupu sepapat dia?? kahkahkah
gambar nieh macam maluuu je aku nak pampang kan kat blog nieh.. mane taknye, megang biola tuh pun nampak nauuuu salahnyeeee... tp ye la, biola kanak2 kotttt yang aku pegang tuh.. memang tak leh nak feel lah..(ayat cover baiiikkk punyerrrrr)

firdaus nieh gesek2 je biola pastu bila aku ckp nak dgar dia main dia ckp, dia main sengauuuuu.. hahahhaa.. memang btol pon.. nasib baik dia sedoorrr.. hahaha.. tp endang ckp mula2 dia main dulu, dia kerap nangis sbb dia ingat endang marahkan dia bile endang tak komen ape2 bile dia habis main.. hahaha.. lawak2..

endang dan student biola nyeeee... yang sorang lagi student tuh, baik bebeno... senyap je.. suruh main biola, dia main... suruh buat latihan teori, dia buat.. speaking memang tak dopek nak nolong la... tak de satu word melayu pon aku dengor dr mulut dia.. huhu..

tp bile ingat balik zaman kanak2, aku pernah gak nengok endang practice men violin.. time tu endng adalah pejar yang sangat bagus la... that y la aku tak pelik kalo sekarang dia boleh jadi cikgu muzik yang berjaya.. keep it UP endang~



6 comments:

Hilal Azmi said...

Isk3... layan ja la budak2 nih... tpi jangan kasi lemak!!hahaha

mira_nas said...

haha.. kecik2 dulu selalu juga main ni..

ciK LyndaWawa said...

beznya kelas muzik...

=)

saya_arief said...

bez main ngan budak2..
hoho..

fidtrah said...

men RABA..mmg snok, tp frust lau klah...hehe

ZACK ENTRY said...

melentur buluh biar dari rebungnya..=)