Friday, July 16

keliling banggunan IB

ha!! berkumpul dah 3 dara pingitan nieh... sume mata kuyu je coz tak cukup tido.. yang mimie tuh, sampai2 je rumah endang kat ulu klang trus beborak... yang aku ngan endang plak memang sampai ke pagi tak tido2.. cerita yg tak pernah habis... mcmane nak tido kann.. ngehehee.. time nieh kami trus ku IB.. iskkk... asyik IB je edda nieh.. bile nak cerita yg lain?? sabar2.. aku nak merakamkan semua kisah2 yg menarik antara aku ngan sepupu sepapat dulu.. actually kami ke IB untuk keberapa kalinye coz endang ader kelas lagi.. tp kali nieh endang nak ajar violin plak.. seeeee.. sepupu aku berbakat besar koooo.. kalo boleh semua jenis alat muzik dia nak ngajor.. kayo la cmtuhhh.. huk

time nieh kami menunggu bilik gamelan yg aku cerita kat previous entry tuh.. jadi jugaaaakkk nak bergambar.. huhuhu..

lepas je endang masuk kelas ngajar student dia, dia suruh aku ngan mimie jalan2 keliling IB dulu sebabnye anak murid endang yang sorang tuh malu yang amatttt.. so tak dapat le nak ngaco endang ngajor kann.. huhu.. dah aku ngan mimie tak tau nak jalan kat mane dah, so ape lagiiiii capturing bagai lah wehhh...

pulun nak nangkap gambar kat iklan uda dan dara coz tak sabar dah dah menonton pementasan uda dan dara.. hehehe.. best2.. gambar masa pementasan pon ader weh.. releks2.. nnt akn ku publishkan disini jugak... just bersiap sedia je la cerita di KL selama seminggu di blog edda nieh.. lalalalala~ happy maaaaa... harussssss diceritain dong!




ha tgk!! dlm jamban istana budaya pon kami bercandaria bercapturing!! serius tanda IB sangat cantikkk.... kalo suruh aku tido semalaman kat dlm tuh pun aku sanggup weh.. bersih yang amatttt.. yolah edda oiii.. suruh tido kat situ bebetol baru kau menggigil ketakutannn.. haaaaaa..


mimie and edda..





3 comments:

Artzlizan said...

yang kat tandas tu paling best..hehe

ANAK MANJA

velasrizal said...

wah korg suka tgk cermin ek..

Ben Nyah Popular Sekelip Mata !

Softtouch [Hanim] said...

wah..kalu tido kat dlm jamban tu pun edda sanggup? ni mesti bersih giler tandasnya..