Monday, July 12

memang world wa cakap sama lu beb!!

pentas bertaraf dunia..



ha!! kan aku dah kata aku nak masuk Istana Budaya untuk tgk Uda dan dara punya pementasan.. ha!! hamek!! 7 tiket aku borong kauuu... jeles?? owh lupe plak ader yang tak kisah.. miahahahaa...



actually 7 tiket tuh untuk sepupu sepapat aku yang lain pastu termasuk member aku ngan kwn lelaki dia.. siot!! u know what?? kwn lelaki kepada kwn aku tuh blogger!! ceh!! jumpe jugak geng blogger.. miahahaa.. nnt aku upload gmbar ngan blogger tuh.. wei mahzan!! ko tak kisah kan? ngeheheheheehe..



mmm, aku takleh nak upload gambar bebanyak sebabnye aku tak reti sangat guna laptop si endang nieh!! MacBook koooo... aku bukan berpengalaman penuh guna MacBook pon.. so, sesabo le tunggu aku mengupdate lagi eh.. huks..



pentas bertaraf dunia?? serius!! memang sangat bertaraf dunia.. sape tak penah tgk teater korang kena try!!! even sekali seumur hidup.. cop2!! gambar pementasan tuh pon aku ader amik.. nnt aku tunjuk!! tp sebelum aku tunjuk korang kene janji yang korang takkan jeles eh!! kahkahkahkahhhhhhhh~



5 comments:

diraja22 said...

tumpang bangga jg..

Softtouch [Hanim] said...

bestyna edda...eh yg komen sbelum ni maksud akak, akak xkisah kalu edda letak pic maksudnya akak suka jer tgk pic2 nie..at least edda dah pf IB akak ni lalu jer dpn xpernah amsuk..xde geng nk pg...

Unknown said...

wah yang...
i m back in action..
walaweh..
aku nk khatam dulu entry2 ko ni..
byk aku miss...
hihihih

shikamazan said...

wah semapt die updated blog tu
mmg tegar.....

Stilla Royazrie said...

wah best nye...lanting satu tiket tu kat aku yunk..hehhehe..