Saturday, July 17

uda dan dara + geng blogger..=)



yeahhh.. cucu2 hajah yah ber5 ini sudah berkumpul.. berkumpul untuk tgk pementasan teater uda dan dara.. syok2.. happy sangat.. nieh lah kot kali pertama kami berkumpul macam nie.. walaupon sekejap je, tapi enjoy sesangat..





tiket yang dah di beli 7 keping sebabnye another 2 person adalah ana ngan mahzan... ana nie bukan la sepupu aku.. and mahzan juga bukan lah sepupu aku.. ana nieh kwn aku yang juga kawan endang, apis, and khaled.. so, tak de hal la kalo ana join kannn.. happy la jugakkk.. bile dpt berkumpul reramai..





masa pementasan, kamera memang tak boleh la di keluarkan coz dah bg warning siap2... takut menggangu pementasan tuh.. yang gambar sempat capture nieh pon masa pengenalan pelakon2 teater.. lastttttt sekali.. ending lah kiranya... bila aku nengok je ramai yg dok bercapturing, takkan aku nak membatu sambil tepuk2 tangan kottttt.. harussssss capture jugak.. hahaha.. kata blogger....lalalala~



aku paling kagum bile pentas tuh bertukar2 bentuk.. ha! bertukar bentuk yang mcmane tuh, korang kena pergi tegok sendiri lah ehh.. huhu.. tiket untuk tgk teater nieh, paling murah rm30.. tapi seat agak jauh terpencil sket lah.. tp still boleh tengok. tapiiiii, masa kami menonton nieh, org tak ramai, so org yang manage dlm dewan nieh, suruh kami duduk dekat seat agak depan jugak.. tak silap aku tempat yg kami duduk nieh kalo ikutkan harga mencecah rm120 jugakkk... huishhh.. mahal.. kami beli tiket rm30 tp dpt duduk tempat harga rm120.. kehkeh.. korang jgn jeles arrrrr..=)





lepas pementasan, pelakon2 yg agak2 popular beratur untuk sign bagai.. antara pelakon yg aku tau, misha omar, radhi khalid, betty.. tuh je kot.. yg lain setakat tau diorang pelakon je.. nama harammmm teman nak ngingat... aku bab2 mengingat nieh memang gagal!! sebab tuh aku tak jadi ahli sejarah,, (tetibe)..



dah habis hal pementasan, kami gerak ke mcD... melantak burger.. sume kelaparan..tak lama lepas tu MAHZAN datang.





siapa mahzan?? mahzan nieh la blogger yang aku jumpe tuh... merangkap kawan ana... agak sporting lah mamat nieh.. yang penting hensemmmm... wahhhh... kembang2 hidung si mahzan kalo baca nieh... nak lepak blog mahzan??


mahzan nieh bab amik gambar memang mantop.. nak berurusan dengan dia, just gi blog dia.. nak suruh amik gambar kawin ke, nak suruh amik gambar bertunang keee, nak suruh amik gambar kenang2an kerrr.. just contact dia.. aku tak pernah berurusan dengan dia pon. tp aku rase bayaran dia berpatutan.. no phone dia pon dia ader letak kat blog dia.. nak berurusan contact je..



No comments: