Friday, July 30

dengan kebaikan ho ho hoooooo~



mai sechawam.... eceh.. tetibe teringat iklan yg mat saleh mintak kopi lagi secawan tuh.. lame dah tak de kan?? huks..



haritu aku ader la order horlick ais.. time tuh malam lah jugak.. tp bukan lah lewat malam sngat.. dlm area kul 9-10 mlm tuh.. aku kalo bab minum air kat kedai, tak kira la pagi or petang or malam, aku mcm biasa akn mengoder air ais.. ader satu masa je aku akan mintak air panas.. iaitu ketika SAKIT GIGI!! kehkehekeh....



nak dijadikn cerita, air horlick yg aku order kat kedai mkn area kampar tuh, rasa cam halia... ye HALIA ye kwn2.. apakah?? aku dah la tak minat halia nieh.. tetibe horlick rasa halia plak... tp tak pe, aku gigihkan jugak minum air tuh walopun dah putus selera dahaga aku.. sian kan??



customer is always right.. betul tak?? tp aku tak lah pi complain plak weh.. aku nelan je.. huhu.. lagi pon pekerja tuh ngantuk gamaknya.. yolahhh.. mlam dah tuh.. rasa halia tak pe lagi, jgn rasa masin sebab tersalah letak gula ganti garam ke.. pastuuu sebut kuat2 SUCCESSS (adegan dlm salah satu filem p.ramlee)!!!! ha, yg tuh, aku comlain...



akibat dari minum horlick yg berasa halia tuh, before tidor malam sekali aku ter'errrrrrrrrrrrrkkkkkkk' kuat2 kauuu... pastu ter'PUUUUUUTTTTTTTTTT' plak... haishhh, baru skett je rasa2 halia tuh.. kalo bebetol minum air halia bagai mana la plak gamaknya.. hakahak

9 comments:

nabilah_2908 said...

hahahaha...kuat betul penangan horlick halia tu kn..? ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
AWSOME PHOTOGRAPHY - PART 2

Anonymous said...

deh.. horlick rsa halia.. ish.. ingt iklan dalan tv.. hehe.....

jom singgah dan komen..

Kasih Cikgu
Kasih Cikgu 2

intan said...

hahaha
ada kebaikan gak bdak kedai tu buat air halia ye :D

xazryx said...

lenkali sound je tuan buat air tuh .mcm x pernah wat air horlick plak .

Edda said...

nabilah..
itu baru rasa2 halia.. belum yg btol2 halia tuh.. haha

Edda said...

oura..
bleh bayangkan rasa halia dlm horlick tuh?? huhu

Edda said...

intan..
memang ada kebaikan jugak.. tapiiii, tak masuk lansung ngan tekak edda nieh intan oii.. hu

Edda said...

azry..
cadang nye memang nak marah pon.. tapi, sbr je la.. malam2 tak de mood nak marah... hehe

ismael said...

kentuk ekkk..tak malu hakhakhak