Saturday, July 10

dri kampung ke bandaraya..


hohohohoh.. syok2..


teka nape?? actualy aku ader kat istana budaya sebab bercadang untuk tengok pementasan uda dan dara malam esok.. miaahahahhaa.. wei, ader yg nak dtg istana budaya gak ke esok?? jumpe jom?? ngehehehehee..


skang aku kat IB lagi untuk teman sepupu aku ajar student dia main piano.. perggghhh!! garang siott endang ajar anak murid dia... miahaha.. gelak kuat!! marah pon kuat!! cayalah endang~


td nak gi toilet kat dlm IB nieh.. tanya lah endang katne toilet..


endang : ko nampak tak locker tuh??

edda : nampakk...

endang : ha!! itu buan toilet!!

edda : hampeh~

endang : ko belok tuh baru nmpk toilet..



ceh~


sengal giler.. tapi best o0o0o0.. first time kot masuk IB nieh.. lalala~ korang kisah tak?? kisah tak?? miahahahaha


kalo jadi, malam nieh jugak aku masukkan gambar dlm blog and warrrrwarrrr kan disini.. miahahahahahahahaha(gelak syaitoooonnnnnn~)



3 comments:

saya_arief said...

aku xpenah sampai pown IB tuh..tengok lam tb je.

faRk said...

ADE AKU KESAH???????

Softtouch [Hanim] said...

xpernah masuk IB..mesti cantik dlm nya...kagum..letaklah pic..akak xkisah...