Monday, December 7

aku di ILP....

**ILP itu adalah Institut Latihan Perindustrian..bg sape2 yg tak tau ye.. hehe**
sorry untuk 2 3 hari sebab takde entry terbaru..
bengang tak bengang nye aku, tipon umah aku problem lagi..
bile dah problem tu maknenye internet pun tak boleh guna la...
macam si*l je pencuri kabel nieh!!..
okey, aku malas nak marah lame2 sebab skang nie aku tgah praktikum!!!
yes!! today adalah my first day kat ILP ipoh.. agagaga..
giler punye cuak weh mule2 masuk pintu pagar ILP nieh..
macam2 aku dok pikir....
tp skang syukur sebab takde ape masalah sepanjang penempatan aku kat department IT nieh..
memandangkan ILP ipoh nie jauh sket dari umah aku, aku try apply dok kat hostel ILP nieh..
tp surat tuh belum approve lagi..
harap2 senang la nak dpt hostel nieh..
aku bukannye ader elaun pon nak tinggal kat umah2 sewa kan..=(
(ader sape2 nak bg aku elaun??.. ehem2!! kehkeh)
first keje aku kat sini, marking paper student..
dah mcm lecturer plak dah.. (skali skala verangan ape la salahnye kann).
sebabnye skang nie minggu bebudak ILP exam.. so result tuh kena cepat la sebab mane2 budak yang failed kena buat skali lagi exam tuh,.. pengajar2 sini pun suruh la aku tolong markingkan. sangat suke okey marking2 nieh.. hehehe..
wei, kengkwn praktikum aku.. korang punye first day praktikum amacam??
ader sape2 dpt bos macam singa lapar tak?? kehkeh...
add note : doakan aku happy ngan life aku kat sini ea...



2 comments:

♥..:amore:..♥ said...

wei..ko ilp kt ipoh????bkn nk gtaw....aku prktkl kt USM....skul it gk...he3

Anonymous said...

cepat yer pratikal takde cuti2 dulu ke..