Tuesday, December 29

berambus ko dlm blog akuuuuuuu!!!!!!!

aku dah perhatikan natang nieh dr minggu lepas lagi...
tak tau la kalo korang perasan ke tak??
tak kuar2 pun komen yg updated..
why??
why??
why??
sape yg tahu??
ke korang2 pun cenggitu jugak??
yg aku tau masalah nie sama ngan msalah kat blog adik aku..
tp dia dah pun buang natang nieh..
aku rase aku pun akan mengawaykan natang nieh jugakk..
for the lasttttt
bye bye 'komen lagi dan lagi'
actually natang nieh aku taruk pon sbb nak tau mane2 komen yg masuk..
sbbnye kengkdang kt tak tau mane komen yg baru..
so, since aku dah guna comment moderation, aku pikir better la aku removekan natang nie..
so, komen2 anda masih aku baca... if komen tuh annoying sgt, aku tak approve la.. hehehe
like everyone la kann..





9 comments:

faRk said...

same la ngan I....biol kot...

Eldy Voon said...

sabar kak.. mmg byk yg suka bikin hal dlm dunia maya nih..

+ URL adik akak tu broken.. dot sepatutnya.. bkn ,com hehe ~

Edda said...

fark..
ko pon same eh??
buang je jom!! hehe

Edda said...
This comment has been removed by the author.
Edda said...

eldy..
eh.. slah simbol dot tuh erk.. alaa.. hantam sajaaa.. tukar sendirik sudaaa.. haha

Redbloodsnow said...

A'ah yang. jgn di approvekan komen yg tidak sihat. nnti busuk blog kte jadinyer...hehe

Edda said...

redblood..
opkos.. tgk kat blog zie pon rmai yg dok dengki... tp kes cmtu takde plak kat blog nieh.. huhu.. nmpak sngt msih tak dikenali.. huhu

tunoor73 said...

saya x dak msalah cm ni...cuma dlm nuffnang,,,kita x leh buka komuniti baru...haaa prob besau tuu...kita x leh nak tgk sape yg terjah kita..dah lame niii

Edda said...

nord..
ape maksud kamu ngan komuniti baru??