Tuesday, December 8

nak tido mane nieeeeeeee=(

2nd day praktikum yang amat membosankan!!

td aku dah dapat tau dah status permohonan aku nak dok kat hostel ilp nie.. syukur, sebab dpt jugak aku tempat tinggal kat ilp nie.. tak de la jauh sgt nak berulang dr umah kan..

tppppiiiiiiiiii...

bilik yg aku dpt nie agak tak besttt... mane taknye, tempat tinggal student yg aku dpt.. life kena jd mcm student balik la.. yg bertambah sedikit ketidak puasan aku ni, bilik yang aku dpt ni adalah untuk 6 org!! tp aku kena dok sorang!! tak pe lagi la kan sebab bilik sebelah student ader rmaii... yg menjadi masalah nye lagi (berapa byk masalh la aku nie kann) next week bebudak nieh dah cuti!!!! dah tu takkan aku nak jaga banggunan besar tuh!! siottt je..

td aku tnye la staff kat sini kot2 time student cuti, aku pon cuti kan.. tp malangnye idok le nak cuti wehhhh... ofis still bukak... aku tak kisah lagi pasal ofis bukak ke tak.. yg aku kisah nie, sape yg nak temankan aku tidooooo!!!!!!!! konfem la sunyi sepi tahap gaban bile bebudak dah cuti nnt... wwaaaaaaaa... nak baliiiiiiiiikkkkkkkk!!!!!


8 comments:

. said...

praktikum sorang-sorang je ke?

Anonymous said...

HAAAANNNNTUUUUUUUUUUU....!!! :p TAKUT YER...

♥..:amore:..♥ said...

mcm aku gk la wei...first day aku msuk blk kt desasiswa usm nih...aku dpt blk 4 org..tp aku sorg jer...mujr rini de 2 org dr kampus induk masuk blk..diorg de kurss smnggu...kire de kwn la jup..he3

faRk said...

jgn la takot...hantu n mambang xde la kat situ. pontianak jarang2 je...bilik ko duduk tu bekas bilik budak bunuh diri kat kipas, tapi takde hantu la...ko jgn wisau...

wakakaka...seram kn>?

Edda said...

nizam sani..
praktikum sorang je...
td tnya penyelia asrama dia ckp bulan nie edda sorang je yg daftar praktkum.. waaaa......

Edda said...

boneka...
weiiiiii... jgn la takutkan akuuuuu...

Edda said...

ikmal..
wei.. seram la aku nengok bilik tuh.. besor yg amat!!! mcm tak nak dok situ je weiiii

Edda said...

fark..
kuang asam btoi ko...
matik la aku membayangkan ape yg ko ckpkn nyerrrrrrrrr... meng*ng!!!!