Wednesday, December 30

wedding day~ ayu & hafiz

lepas je kenduri lia tunang tuh, dengan pantasnye aku balik umah and siap2 gi ke ipoh pulak.. mulenye aku taknak join gi ipoh nie sebabnye kan aku jd pengapit lia.. so, kut2 event tuh abih lambat, aku pon decide la takmo gi.. tup2 blum lagi kul 12 majlis dah hampir habis dah.. sume siap dengan sarung cincin bagai.. so, aku pun tak jadi cncelkan and trus laju je gi join family aku gi ipoh tuh..
.
majlis nie majlis member kg aku.. dulu tiap kali dia balik kg, mesti dok borak same2.. tp lame dah tak jumpe die.. tau2 dpt kad jemputan kawin sampai..
.
majlis kat dewan nieh meriah btol.. pelamin nye aje dah penuh satu stage!! bapak beso weh~
siap ader red carpet lagi...
fuh~
jelous2~
.
lampu yg ala2 lilin tuh lagi menambat hati siottt..
.
yeahhh~
ayu ngan hafiz...
semoga berkekalan hingga akhirnye..
.
aku pon tak tau la dier ingat aku lagi ke tak..
tp time aku ajak dier amik gmbar tuh dier mcm ingat je..
ntah la..
harap2 dier still ingat aku
.
.
.

addnote: ayah ayu nieh salah sorang dr pendaki gunung everest.. fuh! cayalah!
.
.
.
..
.


6 comments:

Unknown said...

hoi2!!!
yunk.. u bila lg?
jmp i..
bg tiket flight skali...
heheh

klik NZ...

faRk said...

yeah...edda sibik ke kenduri orang sementara kenduri utk diri sendri belum tahu bila...hahaha

faRk said...

sibuk ngn org kwin plak ko...mcm blog pengantin plakk...

Edda said...

wanie..
i lambat lagi la.. mungkin bulan 6 or bulan 12.. tp tahunnye tak tau lagi bila.. miahahaha

Edda said...

fark..
tunggu ko kawin dulu la fark wehhh~

Edda said...

fark..
mcm blog pengantin?? masih dlm perancangan.. hahaha

ko mau jadi modelnye??