Thursday, December 10

hari ini sangattttttttttt sibuk!!

semalam salah sorang tenaga pengajar ILP suruh aku dok jaga exam bebudak...
seyes best... walaupon aku just duduk je kat kerusi pastu buat2 muke bengis sket...
.
tp hari nieeeeee..
aku terlaluuuuuuuuuuu byk keje....
contoh2 keje yang aku kena buat adalah....
.
  • duduk kat kerusi sampai vontot lebam!!
  • mengadap pc sampai pc pun malas nak ngadap aku...
  • belek2 enset walaupun takde sape yg msj or tipon..
  • baca majalah2 yg ader kat ruang menunggu opis..
  • gi toilet bile agak2 nak MELABUR...
  • minum air...buang air.....

keje yang agak beretika/berwibawa/bermoral dan byk lagi berrrrr adalah...

UPDATE BLOG DAN TERJAH2 BLOG KORANG2!!!
.
kalo mcmnie la praktikum... amatlah bosan weiii
walopun sonok tak kena wat keje kannn..
tp aku tak sanggup la dok saja sambil tgk org buat keje..
bile mintak keje je, diorg pon tak tau nak bg keje ape sebabnye goverment nie memang tak byk keje pon...
.
.
so kesimpulannye, akan besar lah vontot akuuu sebab terpaksa dok sajaaaaa..
harap maklummm



4 comments:

cikmemy said...

kat govern memg~sedangkan yg da keje pon xde keje ni kan plak yg praktikal.hehe.sabau jela..
~hye
~blogwalkinh

Edda said...

cikmemy..
btol tu...
yg tido pon ader.. huhu

faRk said...

keja gomen mmg cmtu la...sj goen nk kasi kurg penganggur kat mesia, bg job yang bukan job sebenar... haha..meh pektikal ngn kompany aku. ko tau panjat tower crane? kami nk pkai tower crane operator...haha

Edda said...

fark..
hampeh... takde kena mengena langsung ngan skill yg aku ader!!.. hhu~