Sunday, December 27

congrate to you~ lia

member baik aku dr kecik sampai nye ke besorrrrr,
baru2 nie dah bertunang.. meriah sgt aku rase..
tak sangka jugak kwn aku bertunang.. mane taknye, aku rase mcm bru je minggu lepas dok pegi sekolah sesama.. main ujan sesama.. gi kantin sekolah sesama.. tup2 dah nak kawin.. aisehhh~
sgt pantas masa berlalu.. btway, wish all the best for ur enggagement...


lia looking so goooooodddd~
blue theme..
yang nie kalo nak percaya pon bleh jugakk.. miahaha..
aku as mak andam..
lalalalala~




8 comments:

faRk said...

rase terancam bila sorg demi sorg kwn bertunang dan berkahwin? ON KAHWIN dan hntr ke 333999

hahaha

Anonymous said...

dia dah..kamu bl lg???

Edda said...

fark..
hampeh ko..
aku tak terancam pon.. cume tergugat..
ON TUNANG ader tak?? kehkeh

Edda said...

ikin..
eleh.. tnya kt plak.. dia tuh ntah bile tak tauu... tak sbr nak gi perlis mkn nasi minyak nieh.. hehehe

Anonymous said...

kita bln 6...nnt kita antar kad yer...

Edda said...

ikin..
amboiii.. pantas kooo

faRk said...

kita plak bulan 4...nnti I anta kad...hahaha

Edda said...

fark..
ko memang btol pu kena hantar kad kalo kawinnn.. miahaha.. hantaran nyk siap dah kan??