Friday, December 25

cak kun cakkkkkkkk

hohohooooo..
merry krismas to ol of u yg celebrate kismas erk..
even aku tau rmai diantara pembaca blog aku adalah melayu+islam..
tp setahu aku, kite juga dpt akan 'CUTI UMUM' itu kan..
yaaaaaa~ sgt enjoy dengan cuti ituuu..

sedar tak sedar dah selamat dah aku tiga minggu berpraktikum kat ILP tuh..
susah senang aku dah dpt rasa even baru 3mgu...
hopefully lepas nieh aku akn biasakan diri ngan environment kat sana..
aku praktikum 3 bulan yeeee, bukan 3 minggu.... huu
chaiiyoookkkk!!!!

lepas nie kite sume akan masuk tahun baru plak..
mcmane ngan azam thun baru korang2???
ader yg dah senaraikan ke???
panjang mane dah tersenarai??
aku??
aku berazam utk tidak berazam lagi!!
hahahaha
taklahhh, azam aku takleh nak bgtau skang..
akan dibagitau bila masuk tahun baru la kannn..
ape barang bgtau skanggg.. hukhuks~

mmmm....aku tau aku skang agak kurang dlm berblogging..
kalo dulu pantang ader gmbar baru, kat blog jugak yg aku akn publishkan..
tak mcm skang.. ader je pengalaman best amik gmabar tp tak penah nak publishkan..
mungkin mood blogging aku dah diambil org lain kot.. huhu
mood oh moodddd.. mai la dtg kat aku.. huhu

dulu time follower aku 2 3 org, aku penah bertekad nak capai follower 3angka..
blog pon meriah je dengan mcm2 cite walopon cite ntah pape je aku tuliskan..
tp aku tau masih ader yg nak baca..
skang follower aku dah cpai 3 angka.. walaupon tak sampai 2ratus, tp aku dpt rasekan satu tanggungjawab aku utk update blog nieh...
ye la, mcm aku jugak.. org yg aku follow kalo bleh biar la tiap kali aku gi blog dier ader entry terbaru.. tak la aku naik bosan kan..

ok lah.. sebenarnye entry nie cume nak bgtau yg aku akn cube memeriahkan balik blog aku supaya ianya tak bersawang.. kalo perlu aku jadi mcm boneka update smapai 5 6 entry setiap hari pon aku akn cube... hehehe..

k la~
chow

add note : yg ratus2 follower tak update blog mungkin bleh consider kot dr yg follower ribu raban tp jarang update kannn.. huhu






No comments: