Wednesday, December 9

first nite di bilik 6 katil...GrRrrrrrRrrrR

seperti yg korang sedia maklum, malam td adalh mlm pertama aku... bukan sebagai pengantin baru, tp sebagai penghuni blok 404... eh!! silap.. penghuni blok A di ILP...
.
balik je dari ofis semalam aku trus je angkat barang2 keperluan aku naik tingkat dua blok tuh.. pastu bukak kunci bagai, trus la terjah bilik... dlm hati dah dupdapdupdap dah.. ye la.. dok pikir nak tido camne la sensorang dlm bilik yg patutnye untuk 6 org tuh... seram wei pandang katil2 kosong tuh...
.
tp yg bagusnye, belum smpai 5minit pun dok dlm bilik tuh, dtg 2 org budak yg dok bilik sebelah..
.
"cik sorang ke??"
"cik berani ke nak tido sorang??"
.
aku pun laju je cakp...
.
"takuuuttt....."
"nnt malam ajak la member2 2 3 org teman saya tido mlm nie..."
.
ngehehehe...
sngat pantas tindakan aku....
pestu bebudak tuh ckp yg mlm nnt diorng dtg...
arggghhh~ lega siot dgr bebudak tuh nak teman.. siap tolong belikan aku mknan dr pasar mlm lagi... kehkeh.. suke2...
.
lepas je bebudak tuh kuar, aku pun gi la mandi..
skali bru aku sedar yg aku lupe nak bwk sliperrrrr..
so, aku pun tebalkan muke gi jumpe bebudak kat bilik sebelah...
.
"pinjamkan saya selipar boleh.."
.
ah~ giler keji seliper pon nak pinjam.. hukhuk.. nasib bek la bebudak nieh memahami...
ermmm...
skang dah waktu rehat la pulok...
japgi lepas aku kenyang aku sambung lagiiiiii..
agagaggaa...



No comments: