Saturday, April 10

aku lah siti, akulah niza.... mungkin juga rahim

boleh dikatakan setiap 3 bulan, tempat aku praktikum nie akan adakan perhimpunan bulanan.. untuk staff.. so, sepanjang aku praktikum nieh, masuk kali nieh dah 2 kali la aku join perhimpunan nieh.. best memang best...

yang paling best tuh bile dah habis perjumpaan.. sebab ape?? sebab ader makan2.. kahkah.. sangat kurang sopan bile terlalu taksub dengan makanan.. tp time makan aku selalu akan cover keayuan aku yang tak berapa nak ayu nieh tau.. cume dlm hati aku je yang terkinja-kinja keriangan bile dpt mkn..


dan seperti kebiasaan perjumpaan bulanan, akn ada jugak majlis yg kecik2 dalam mjlis yang agak besar nieh. contohnye meraikan hari kelahiran staff yang lahir pada bulan januari, februari dan mac... pastu ader gak majlis potong pulut kuning... ader gak majlis penyampaian hadiah bg staff yang menunjukkan peningkatan yang cemerlang dan ader jugak majlis penyampaian hadiah untuk pertadingan2 yang dianjurkan dlam 3 bulan itu... seee betapa meriahnye majlis nieh...


hamper kat atas nieh adalah hamper yang aku amik utuk tempat pertama pertandingan bowling yang dah diadakan bulan februari yang lepas.. yang bagusnye lagi, aku jugak telah menerima hadiah untuk tempat kedua pertandingan bowling yang sama.. ha!! ape kejadahnye bile aku menang tempat pertama dan tempat kedua dlm pertandingan yang sama??? sebenarnye, hamper2 nieh aku amikkan mewakili k.siti dan juge k.niza (officemate) yang tak dtg sebb gi kursus.. so, sbagai kwn yang baik hati, aku tolong lah wakilkan diri aku.. best jugak bile dpt hadiah walaupon bukan hadiah utuk aku.. miahahaha...


yang lagi tak sanggup rasenye, k.siti dan k.niza dapat hadiah utk harijadi jugak.. that's mean, 2 hamper, dan 2 hadiah.... asyik2 muke aku je wakilkan utuk amik hadiah... 4 kali tuh aku bgun nak amik hadiah dorang... tp waktu aku tgah pening2 pikir mcmane nak bwk sume hadiah nieh naik opis tetibe ader sorang staff lelaki yang mintak aku tolong pegangkan sekali hadiah en.rahim.. en.rahim nieh suami pda k.niza yang waktu tu dier pon gi kursus.. aiiiyyyaaakkk.. sesak nafas aku tgk hadiah2 tuh sume...

tp nasib bek la ader yang nak tolong angkatkan hadiah tuh sume... meh aku abadikan gambar dia yang tolong aku angkat hamper dan hadiah.. tp sebelum tuh aku bagi can dulu dia berangan dpt hadiah tuh semua.. almaklumlah, dia tak dapat ape2 pun.. dpt mkn je. hahaha.. siann...


en.khairi



4 comments:

boss said...

hmm best la kerja ada party camni.. time aku dulu hamprak.. x de langsung.. tu yg sedey.. he he

:: Lin :: said...

hehe....teringt time dlu....
rndu smua kngan kt ilp tu..huuh
en khairi pn der...hehe

Edda said...

boss..
tumpang 6 bulan je kat tempat keje nieh.. praktikal je pon.. huhu

Edda said...

lin..
en.khairi memang best!! miaahaha